2010-05-16

stillhet


varför har söndagar en sådan fantastisk slöhet över sig..? är det bara jag? allt går i slow motion och det finns en förunderlig stillhet i allt. jag sitter o avnjuter anthon berg's choklad tillsammans med gott kaffe. försökte öva, men gav upp efter en kvart. kanske blir det en övningsdag när jag övar i pauserna till alla dåliga serier som går på söndagar... fast det gör inget.
andreas är iväg hela dagen och jag går här hemma. som vanligt. disken står i diskstället, cellon är uppackad, kaffetermosen är full och jag väntar bara på att jag på något ska hända. jag väntar o väntar...

igår åt vi mat från resturang asien. alltid lika gott. soppa med STORA tigerräkor till förrätt och en biffgryta till huvudrätt. fantastiskt gott! det hela avslutades med en marängsviss.


jag fyndade jättefina örhängen i umeå. är väldigt nöjd med tanke på att hjärnan hade lagt ner efter provspelningen. så i dimman så lyckades jag med det här! dessutom lite flashback till julen med granar i varje gränd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar